Reetta Pänkäläinen vuoden 2020 kieltenopettaja

Kuva Joutsan Seutu

Suomen kieltenopettajien liitto SUKOL ry on valinnut vuoden 2020 kieltenopettajaksi Joutsan lukiosta vuonna 2006 ylioppilaaksi kirjoittaneen Reetta Pänkäläisen. Kuopiossa perusopetuksen englannin, ruotsin ja saksan opettajana toimiva Pänkäläinen on ansioitunut erityisesti digitaalisten opetusmenetelmien käytössä ja osaamisen jakamisessa kollegoille blogissaan etenkin korona keväänä 2020. Oppilaiden motivaatio kielten opiskeluun on usein hukassa mm. ruotsin kielessä. Lue lisää Sanoma Pron sivuilta, joka lahjoitti 1000 € palkinnon tai  Joutsan Seudun sivuilta.

Kuva Sanoma Pro

Sivu päivitetty 07.01.2021
Etusivu | Ajankohtaista | Henkilökunta | Juhlat | Koulu | Lukioinfo | Multimediaa | Opiskelijat | Ops | Peda.net | Sivukartta | Toiminta | Ylioppilaat |