Lakkiaisjuhlamusiikkia 02
 Perinteisen Suvivirren ja Gaudeamuksen ohella kevään 2002 lakkiaisjuhlassa kuultiin mm. Laura Dammertin säveltämä ja Hiski Grönstrandin sanoittama ja Laura Dammertin, Vesa Lambergin, Kalle Höltän, Tomi Tähtisen, Elina Lepistön ja Tarja Långin esittämä Tulitaivas. Tulitaivaan voit nyt kuunnella  riisuttuna versiona, missä managerina on Juho "Jurkka" Aarnio. Hiski Grönstrand ja Vesa Lamberg esittivät juhlassa Hectorin Kuinka voit väittää ja Vesa Lamberg, Antti Partanen ja Janne Peiponen  Rauli Badding Somerjoen Tähdet , tähdet. Kaikki esitykset ovat jälkiäänityksiä tammikuusta 2003.Toivotan Sinulle kuulija nautinnollisia musiikkihetkiä.

MP3-formaatti: Tulitaivas , Kuinka voit väittää , Tähdet, tähdet
CD-taso: Tulitaivas , Kuinka voit väittää , Tähdet, tähdet
FM-taso: Tulitaivas , Kuinka voit väittää , Tähdet, tähdet

Sivu päivitetty 01.05.2021