Vuoden 1988 ylioppilaiden luokkakokous

Vuonna 1988 ylioppilaaksi valmistuneet kokoontuivat tapaamaan toisiaan 30-vuotisjuhlan merkeissä lauantaina 1.9.2018 kello 16 Joutsan lukiolle. Lukiolle saapui vai osa 17  ylioppilasta kaikkiaan keväällä 1988 lakitetusta 66 ylioppilaasta. Esittelyssä paikalla olleista jokainen kertoi lyhyesti omista lukion jälkeisistä elämänvaiheistaan. Opettajista paikalla olivat Keijo Kurki, Tuulikki Pulli ja Esko Immonen. A:n luokanvalvoja Veli Töyrylä ja puoliso Kaija Töyrylä eivät yhteensattumien vuoksi valitettavasti päässeet paikalle ja B:n luokanvalvoja Heikki Mattila kuoli keväällä 2018. Koulumäellä on rakennettu ja remontoitu paljon ja siksi lopuksi kierrettiin tutustumassa D- ja B-taloihin. B-talo on lukion varsinainen tila ja D-talo eli vanha lukio on pääasiassa yläkoulun käytössä. Ajan niukkuuden vuoksi viereiseen Taitotaloon A ei ehditty tutustua. Taitotalossa on mm. musiikin ja kuvaamataidon luokka.  Kello 17 siirryttiin Aattoon ja Elliin eli entiseen Vanhaan Kellariin. Täällä paikalla olikin sitten jo 31 kevään 1988 ylioppilasta. Ilta jatkui ruokailun ja seurustelun merkeissä ja lopuksi siirryttiin viettämään iltaa Huttulaan. Kaikille jäi päivästä todella mukava, mieluisa ja mieleenpainuva muisto. Kiitokset kokoon kutsumisesta ja  järjestelyistä vastanneelle Anne Kuismalle (os. Kilpinen).

Katsele vuoden 1988 luokkakuvia täältä ja ylioppilaiden nimiä täältä

Sivu päivitetty 05.09.2018
Etusivu | Ajankohtaista | Henkilökunta | Juhlat | Koulu | Lukioinfo | Multimediaa | Opiskelijat | Ops | Peda.net | Sivukartta | Toiminta | Ylioppilaat |